Nieuws

Abovo Maxlead - 500×500

Elzemieke Olsthoorn start als Head of Content & Marketing bij Abovo Maxlead

Met ruim 18 jaar ervaring in verschillende marketing- en managementfuncties op zak, stapt Elzemieke Olsthoorn over naar Abovo Maxlead.  Als Head of Content en Marketing gaat zij onder meer de contentdiensten binnen AM Beyond* verder ontwikkelen.  Elzemieke begon haar carrière als wetenschappelijk onderzoeker bij SWOCC. In 2004 maakte ze de switch naar de media. Ze... Lees verder
Abovo Maxlead - 500x500_3 (1)

Abovo Maxlead lanceert AM Media.tech: Eigen technologie om campagnes te optimaliseren

Abovo Maxlead lanceert per januari 2023 technologie-tak AM Media.tech. Het is daarmee het nieuwste label van de media- en performancemarketing bureaugroep. Door middel van data en (eigen) ontwikkelde technologie staat AM Media.tech de adverteerder bij in elke fase van de customer journey.   Met de verkregen data voorziet het team haar eigen specialisten van de... Lees verder
Abovo Maxlead - wabol-500×500-1

Interview Willem-Albert Bol over werken voor merken met lef

Marketing report spreekt met Willem-Albert over Abovo Maxlead en het werken voor merken die lef hebben en lokaal adverteren via AM Local. Willem-Albert: ”We werken graag voor wat we de uitdagers noemen. Niet de ABN Amro’s en Unilevers van deze wereld, maar liever de Basic-Fits en ALDI’s – merken die lef hebben. Dat uit zich... Lees verder
Abovo Maxlead - 22_999217 500×500 Visual pb

Abovo Maxlead breidt uit met nieuwe ervaren collega’s

Deze maand zijn bij Abovo Maxlead vijf nieuwe medior en senior collega’s van start gegaan. Ruud Wunderlich, Jorgen de Vries, Marc Thierrij, Ibro Karahasanovic en Roos de Boer. Deze professionals gaan ieder op hun eigen vakgebied bijdragen aan de groei van Abovo Maxlead.  Ruud Wunderlich (57) is 1 december gestart als Strateeg bij Abovo Media. ... Lees verder
Abovo Maxlead - A-website

Bezoek Meta kantoor in Dublin

De zes takeaways van Accelerate 2022 Na twee jaar online events, vanwege COVID-19, mocht er eindelijk weer een groot live event worden gegeven op het Meta kantoor in Dublin en wij waren hierbij aanwezig! Lees hieronder de zes takeaways van Meta Accelerate 2022 over de Metaverse, de focus van Meta de komende jaren, Creative, Creators... Lees verder
Abovo Maxlead - Visual podcast WA – 500×500

Podcast Marketing Report

In deze podcast van Marketing Report werd onze CEO Willem Albert Bol samen met Rogier Bruggeman, CEO Zigt, geïnterviewd over hoe onafhankelijke mediabureaus in de wedstrijd zitten. In de Marketing Report podcast studio ontvangen presentator Peter Wybenga en sidekick Bas Vlugt, elke derde dinsdag van de maand, bepalende spelers uit de wereld van de marketingcommunicatie.... Lees verder
Abovo Maxlead - 22_993299 visual november 500×500 rgb2

Interview Willem-Albert Bol in VIA Nederland

Hoe je in tijden van verandering toch succesvol kunt zijn, en blijven, met omnichannelmarketing. Saskia Baneke, directeur VIA, ging hierover in gesprek met onze CEO Willem-Albert. Lees het hele interview hier -> https://vianederland.nl/kennisbank/hoe-je-in-tijden-van-verandering-toch-succesvol-kunt-zijn-en-blijven-met-omnichannelmarketing/    
Abovo Maxlead - BYD-afbeelding-1 – 500×500

Elektrisch automerk BYD kiest voor Abovo Maxlead

Trots waren we al op de samenwerking met Louwman Group en vanaf vandaag mogen we hier een nieuwe merk aan toevoegen, namelijk BYD. Hun elektrische auto’s zijn nu ook beschikbaar voor de Nederlandse rijder. BYD, wat staat voor ‘Build Your Dreams’, maakt niet alleen eigen auto’s, maar ook elektrische technologie zoals accu’s voor andere automerken.... Lees verder
Abovo Maxlead - AM-14-okt DBInsta

Laat je talent je toekomst bepalen – Abovo Maxlead Academy

Een mooi vertrekpunt in onze organisatie voor nieuwe collega’s, die geen tot weinig ervaring hebben in media, is De Online Marketing Academy. In november starten we met de 10e editie! In deze Academy worden trainingen gegeven aan startende online marketeers door ervaren online marketing consultants en specialisten. Alle disciplines van online marketing komen aan bod.... Lees verder
Abovo Maxlead - 22_981556 AM-grafieken 500×500 rgb

Angst is slechte raadgever

Marketing inzet in tijden van recessie Crises domineren het nieuws. De energiecrisis, klimaatcrisis, inflatiecrisis en asielcrisis. En als we de economische voorspellingen mogen geloven stevenen we nu ook af op een recessie. En wat gebeurt er binnen organisaties: “Marketing afdeling, hold your horses. Even geen campagne voeren maar de hand op de knip houden. We... Lees verder