Nieuws

Abovo Maxlead - AB-6W9A7726_Abovo Maxlead klantendag 2024

Abovo Maxlead bestaat 25 jaar

Van een bescheiden start in printmedia 25 jaar geleden, zijn we vandaag de dag uitgegroeid tot een full-service media- en marketingbureau. Dit jaar vieren we ons 25-jarig jubileum en op deze pagina houden we je graag op de hoogte. 25 jaar verhalen gevat in één video Met veel plezier en passie werken we aan de... Lees verder
Abovo Maxlead - Schermafbeelding 2024-04-08 113944

Abovo Maxlead genomineerd voor European Search Award

Met onze campagne voor HG International hebben we de shortlist van de European Search Awards – We Are Search gehaald. Samen met HG ontwikkelden we het Effective Measurement Model: Offline Measurable Success in a Digital World. En levert ons maar liefst twee nominaties op in de categorie Best Innovative Campaign & Best PPC campaign. Bekijk... Lees verder
Abovo Maxlead - 2048-2048_delicious-chocolate-chips-cookie-top-view

Ben jij voorbereid op een cookieloze toekomst?

De afgelopen jaren is het online marketinglandschap en het gebruik van cookies sterk veranderd. Regelgeving heeft invloed gehad op de manier waarop gegevens kunnen worden verzameld en gebruikt. Browsers waaronder Safari, Firefox Edge en Brave blokkeren standaard third-party cookies. Dit heeft impact op het personaliseren van advertenties en een huidige meting die tot conversieverlies kan... Lees verder
Abovo Maxlead - wepik-export-20231211155709LYKk

Retail media: zowel onder- als overschat

  Retail media is booming. De ontwikkelingen zitten op dit moment in een stroomversnelling. De aanbodzijde professionaliseert, het kennisniveau groeit, de technologie verbetert en er komen meer inzichten in de effectiviteit. Maar er springen ook een groot aantal opportunisten op de retail media hype. Op basis van The Hype Cycle van Gartner kunnen we stellen... Lees verder
Abovo Maxlead - 500×500

Abovo Maxlead vraagt B Corp certificering aan

Abovo Maxlead heeft de aanvraag tot de B Corp certificering ingediend. Hiermee wil Abovo Maxlead voldoen aan de hoge normen op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen. In het intensieve certificeringstraject wordt de impact gemeten op vijf thema’s: ‘governance’, ‘workers’, ‘community’, ‘environment’ en ‘customers’. Aan de hand van interviews en uitvoerige controles van bewijsmateriaal zullen... Lees verder
Abovo Maxlead - image_2023_06_12T15_16_11_657Z (5)

Abovo Maxlead genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar

Tijdens de Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie het Cross Media Bureau van het jaar is. Met trots mogen wij bekendmaken dat Abovo Maxlead (bundeling van Abovo Media en Maxlead) is genomineerd voor deze prestigieuze titel. Marketing Report spreekt onze CEO Willem-Albert Bol  over onder andere de stappen die... Lees verder
Abovo Maxlead - Persbericht_AbovoMaxlead_AITaskforce_500x500

Abovo Maxlead lanceert AI Marketing Taskforce

Nieuwe dienstverlening versnelt adoptie AI binnen marketingteams In het vakgebied marketing wordt al volop geëxperimenteerd met generatieve tools als ChatGPT-4, Dall-e en Midjourney. Maar van een structurele adoptie van AI-tools en aantoonbare effectiviteitswinst en waardecreatie is veelal nog geen sprake. Om marketingteams daarbij te ondersteunen lanceert Abovo Maxlead nu een nieuwe dienstverlening: de AI Marketing... Lees verder
Abovo Maxlead - Tim-Zuidgeest-202212028 (1) (1)

Aandacht sturen: Hoe je Gaze Cues inzet voor Effectieve Reclame

Misschien wel de grootste angst voor menig marketeer: een belangrijke boodschap die wordt gemist. Of het nu gaat om een cruciale call-to-action op je website, een nieuwe verpakkingsclaim of een boodschap in een commercial; als je geen aandacht weet te grijpen, zijn die kostbare seconden weggegooid geld. Maar hoe werkt aandacht eigenlijk? En hoe kun... Lees verder
Abovo Maxlead - 23_1000451_Pagina-header

Duurzaamheid: Wij dagen onszelf uit.

Abovo Maxlead daagt uit; onze klanten en onszelf. Wij werken graag voor de uitdagers van de status quo en schromen er niet voor zelf in de spiegel te kijken. Dus ook op het gebied van duurzaamheid. Abovo Maxlead zet zich in voor de gelijke bereikbaarheid van media-inzet. AM gelooft dat de combinatie van creativiteit, data... Lees verder
Abovo Maxlead - Ontwerp zonder titel

Vijf minuten met… Romar van der Leij

We bespreken het Analytics Seminar 2023, waar hij als Legal Counsel van DDMA sprak over het juridisch perspectief op privacy-first data-gedreven marketing. Waarom is een future proof analytics strategie volgens jou belangrijk? Wat je de laatste jaren ziet is dat er een steeds grotere focus is gekomen op het privacy vriendelijk(er) omgaan met persoonsgegevens. Aan... Lees verder