Nieuws

Abovo Maxlead - image_2023_06_12T15_16_11_657Z (5)

Abovo Maxlead genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar

Tijdens de Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie het Cross Media Bureau van het jaar is. Met trots mogen wij bekendmaken dat Abovo Maxlead (bundeling van Abovo Media en Maxlead) is genomineerd voor deze prestigieuze titel. Marketing Report spreekt onze CEO Willem-Albert Bol  over onder andere de stappen die... Lees verder
Abovo Maxlead - Persbericht_AbovoMaxlead_AITaskforce_500x500

Abovo Maxlead lanceert AI Marketing Taskforce

Nieuwe dienstverlening versnelt adoptie AI binnen marketingteams In het vakgebied marketing wordt al volop geëxperimenteerd met generatieve tools als ChatGPT-4, Dall-e en Midjourney. Maar van een structurele adoptie van AI-tools en aantoonbare effectiviteitswinst en waardecreatie is veelal nog geen sprake. Om marketingteams daarbij te ondersteunen lanceert Abovo Maxlead nu een nieuwe dienstverlening: de AI Marketing... Lees verder
Abovo Maxlead - Tim-Zuidgeest-202212028 (1) (1)

Aandacht sturen: Hoe je Gaze Cues inzet voor Effectieve Reclame

Misschien wel de grootste angst voor menig marketeer: een belangrijke boodschap die wordt gemist. Of het nu gaat om een cruciale call-to-action op je website, een nieuwe verpakkingsclaim of een boodschap in een commercial; als je geen aandacht weet te grijpen, zijn die kostbare seconden weggegooid geld. Maar hoe werkt aandacht eigenlijk? En hoe kun... Lees verder
Abovo Maxlead - 23_1000451_Pagina-header

Duurzaamheid: Wij dagen onszelf uit.

Abovo Maxlead daagt uit; onze klanten en onszelf. Wij werken graag voor de uitdagers van de status quo en schromen er niet voor zelf in de spiegel te kijken. Dus ook op het gebied van duurzaamheid. Abovo Maxlead zet zich in voor de gelijke bereikbaarheid van media-inzet. AM gelooft dat de combinatie van creativiteit, data... Lees verder
Abovo Maxlead - Ontwerp zonder titel

Vijf minuten met… Romar van der Leij

We bespreken het Analytics Seminar 2023, waar hij als Legal Counsel van DDMA sprak over het juridisch perspectief op privacy-first data-gedreven marketing. Waarom is een future proof analytics strategie volgens jou belangrijk? Wat je de laatste jaren ziet is dat er een steeds grotere focus is gekomen op het privacy vriendelijk(er) omgaan met persoonsgegevens. Aan... Lees verder
Abovo Maxlead - 23_1028284 500×500

Gouden Keurmerk Talentontwikkeling voor Abovo Maxlead

Gouden Keurmerk Talentontwikkeling voor Abovo Maxlead Abovo Maxlead heeft dit jaar het Keurmerk Talentontwikkeling ontvangen. Het HR-team van Abovo Maxlead heeft de afgelopen jaren hard gewerkt aan een robuuste en toekomstbestendige HR-organisatie die ondersteuning biedt aan de 250 collega’s die dagelijks onze organisatie draaiende houden. We zijn dan ook trots op de waardering van het... Lees verder
Abovo Maxlead - 23_1028221 Tik tok Advisory board 1080×1080 rgb

Een plek aan tafel van de TikTok Advisory Board

TikTok kiest uit legio bedrijven Abovo Maxlead als een van de twaalf marketingbureaus die plaats mogen nemen in de Advisory Board van het platform. Deze groep bedrijven heeft zich al sinds de lancering van het advertentieplatform op TikTok bewezen als zijnde experts op het platform.  Tezamen met de andere elf bureaus worden wij regelmatig uitgenodigd... Lees verder
Abovo Maxlead - 23_345787 afbeelding 500×500 Bertolli-Jean Baton

Abovo Maxlead verwelkomt Bertolli en Jean Bâton

Na een heroriëntatie van hun media aanpak heeft Enrico Food, moederconcern van diverse foodmerken zoals Bertolli en Jean Bâton, gekozen voor mediabureau Abovo Media. Ook zal voor campagnes in andere landen samengewerkt gaan worden met het Local Planet netwerk. Bij Enrico Food zijn ze gek op goed en lekker eten. Niet voor niets is hun... Lees verder
Abovo Maxlead - 23_1025178 socialbeeld 500×500 1080×1080 1200×628 rgb2

De yin & yang van het aankoopproces

Naar aanleiding van een onderzoek van Markteffect over de toekomst van retail, bespreken we samen met Michael Petit, Marketing Manager bij Markteffect, de bevindingen. Tijdens coronapandemie hebben we ons allemaal moeten aanpassen; winkels mochten niet open tenzij ze noodzakelijke producten verkochten, winkels konden uitsluitend bezocht worden tijdens gereserveerde tijdsloten en het maximale capaciteit aan publiek... Lees verder
Abovo Maxlead - 23_1025178 afbeelding 500×500 Recma

Abovo Maxlead in de Top 5 van kwalitatieve bureaus in Nederland

RECMA, het toonaangevende internationale onafhankelijke onderzoeksinstituut op het gebied van mediabureaus, heeft onlangs het nieuwe rapport over kwaliteit uitgebracht. Dit rapport biedt zowel kwantitatieve als kwalitatieve inzichten in de wereldwijde en Nederlandse markt voor mediabureaus. Abovo Maxlead heeft dankzij haar prestaties op het gebied van vitaliteit en structuur een solide positie bereikt en mag zichzelf... Lees verder