Nieuws

Abovo Maxlead - 22_981556 AM-grafieken 500×500 rgb

Angst is slechte raadgever

Marketing inzet in tijden van recessie Crises domineren het nieuws. De energiecrisis, klimaatcrisis, inflatiecrisis en asielcrisis. En als we de economische voorspellingen mogen geloven stevenen we nu ook af op een recessie. En wat gebeurt er binnen organisaties: “Marketing afdeling, hold your horses. Even geen campagne voeren maar de hand op de knip houden. We... Lees verder
Abovo Maxlead - Visual-banner2 (2)

Wat eerst? Mediastrategie of het creatieve concept?

Eerst mediastrategie of het creatieve concept? Alles draait om balans! Wat heeft de hoogste prioriteit, de mediastrategie of het creatieve concept? Welk van deze twee elementen maakt de meeste impact? Waar moet ik (meer) in investeren? Wanneer je als ondernemer of marketeer samenwerkt met een reclamebureau en een mediabureau kan dit een lastig vraagstuk zijn.... Lees verder
Abovo Maxlead - marketing-report-pdf-300×300

Onrustige tijden vragen om flexibiliteit en snelheid

Marketingreport interviewde onze CEO Willem-Albert Bol over de onrustige tijden en hoe wij hier als Abovo Maxlead mee omgaan. In dit interview lees je meer over onze nieuwe digitale dienst AM Local. Deze dienst is voor klanten in het MKB segment. Voor een paar euro per dag kan je al lokaal adverteren. Nieuwsgierig? Lees het... Lees verder
Abovo Maxlead - 22_973655 Website afbeelding 500×500-v3-1

Abovo Maxlead start eigen campagne “Daagt je uit”

In de Business-to-business communicatie van een bureau, is het zeer relevant om het onderscheid goed te kunnen duiden. Abovo Maxlead is het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland. Dat is mooi, maar zegt eigenlijk nog heel weinig. Vorig jaar is gekozen voor een positionering rond “Eigenzinnig”. Dit dekt heel goed het DNA van de... Lees verder
Abovo Maxlead - wabol-500×500-1

Interview Willem-Albert Bol MarketingTribune

In de 4e editie van MarketingTribune staat zoals elk jaar de Top-100 Adverteerders in samenwerking met Nielsen. ‘Abovo Maxlead is een mediabureau dat aan een ongekende opmars bezig is’. We prijken inmiddels op een 5e plek. MarketingTribune gaat in gesprek met onze CEO Willem-Albert Bol: ‘De vraag die klanten altijd hebben gesteld en zullen blijven... Lees verder
Abovo Maxlead - 22_946221 1080×1080 Social afb 2

Abovo Maxlead groeit door met ervaren vakgenoten

Deze maand zijn bij Abovo Maxlead vijf nieuwe senior collega’s gestart: Erwin Blokker, Florien Mutsaars, Daan Jongen, Caterina Spallicci en Linda Ernst. Bij Abovo Maxlead werken 230 professionals. De nieuwe collega’s gaan bijdragen aan de groei van het bedrijf. Erwin Blokker (35 jaar) is gestart als Head of Outdoor. In deze rol zal hij zowel... Lees verder
Abovo Maxlead - 21_930101 Evert Bronkhorst 500×500 rgb_V1

Media pionier Evert Bronkhorst versterkt Abovo Maxlead

Na een periode van ruim 24 jaar bij Medialand/ Vizeum/ dentsu stapt Evert Bronkhorst over naar Abovo Maxlead. Daar zal hij een centrale rol krijgen in het mediateam van Abovo Media in Hoorn. Evert Bronkhorst begon zijn mediacarrière in 1981 bij een aantal reclamebureaus. Hierna volgden stappen bij Schreiner & van Bokkel en Initiative Media.... Lees verder
Abovo Maxlead - 5005×500

Abovo Maxlead Academy

September 2021, dé start van een nieuwe Academy voor een nieuwe groep jonge talenten. Voor het eerst als één bedrijf onder de nieuwe naam Abovo Maxlead Academy.  De geschiedenis van de Abovo Maxlead Academy De Academy is ooit begonnen bij Maxlead als een manier om nieuwe werknemers binnen 6 maanden op te leiden tot volwaardige online... Lees verder