Nieuws

Abovo Maxlead - 23_345787 afbeelding 500×500 Bertolli-Jean Baton

Abovo Maxlead verwelkomt Bertolli en Jean Bâton

Na een heroriëntatie van hun media aanpak heeft Enrico Food, moederconcern van diverse foodmerken zoals Bertolli en Jean Bâton, gekozen voor mediabureau Abovo Media. Ook zal voor campagnes in andere landen samengewerkt gaan worden met het Local Planet netwerk. Bij Enrico Food zijn ze gek op goed en lekker eten. Niet voor niets is hun... Lees verder
Abovo Maxlead - 23_1025178 socialbeeld 500×500 1080×1080 1200×628 rgb2

De yin & yang van het aankoopproces

Naar aanleiding van een onderzoek van Markteffect over de toekomst van retail, bespreken we samen met Michael Petit, Marketing Manager bij Markteffect, de bevindingen. Tijdens coronapandemie hebben we ons allemaal moeten aanpassen; winkels mochten niet open tenzij ze noodzakelijke producten verkochten, winkels konden uitsluitend bezocht worden tijdens gereserveerde tijdsloten en het maximale capaciteit aan publiek... Lees verder
Abovo Maxlead - 23_1025178 afbeelding 500×500 Recma

Abovo Maxlead in de Top 5 van kwalitatieve bureaus in Nederland

RECMA, het toonaangevende internationale onafhankelijke onderzoeksinstituut op het gebied van mediabureaus, heeft onlangs het nieuwe rapport over kwaliteit uitgebracht. Dit rapport biedt zowel kwantitatieve als kwalitatieve inzichten in de wereldwijde en Nederlandse markt voor mediabureaus. Abovo Maxlead heeft dankzij haar prestaties op het gebied van vitaliteit en structuur een solide positie bereikt en mag zichzelf... Lees verder
Abovo Maxlead - Interview Ralf van Lieshout website (1)

Nabespreken B2B seminar met Ralf van Lieshout

Wij spraken Ralf van Lieshout over zijn bevindingen van het afgelopen B2B Seminar. Ralf heeft ervaring als Freelance Strategy Director, Communicatiestrateeg en Presentatie Trainer, bij zowel grote mediabedrijven als bij eigen organisaties. Afgelopen februari was hij gastspreker en heeft hij een presentatie gehouden met het onderwerp “B2B kopers…het zijn net mensen!”. Benieuwd naar zijn mening... Lees verder
Abovo Maxlead - Afbeelding Fairphone 500×500 – kopie

Fairphone kiest Abovo Maxlead de komende twee jaar als mediabureau

Fairphone zet met Abovo Maxlead in op Europese groei   Fairphone kiest Abovo Media & Local Planet voor de komende twee jaar als mediabureau. De Nederlandse elektronica-onderneming met focus op duurzaam en eerlijk geproduceerde smartphones wil groeien in binnen- en buitenland.  Mediabureau Abovo Maxlead leverde volgens Fairphone het best passende Europese plan met een lokale... Lees verder
Abovo Maxlead - interview elzemieke marketingtribune (Instagram-bericht (Vierkant)) (500 x 500 px)

Interview Elzemieke Olsthoorn voor de rubriek ‘Mijn Marketing’ van Marketingtribune

Voor de rubriek ‘Mijn Marketing’ van Marketing Tribune werd Elzemieke, die sinds januari 2023 Head of Content & Marketing is, geïnterviewd. In dit interview reageert ze op een aantal steekwoorden. Zo lees je meer over plannen van 2023, haar functie en haar mediaconsumptie. Wil je meer weten? Lees dan hier het hele interview.
Abovo Maxlead - 500×500

Elzemieke Olsthoorn start als Head of Content & Marketing bij Abovo Maxlead

Met ruim 18 jaar ervaring in verschillende marketing- en managementfuncties op zak, stapt Elzemieke Olsthoorn over naar Abovo Maxlead.  Als Head of Content en Marketing gaat zij onder meer de contentdiensten binnen AM Beyond* verder ontwikkelen.  Elzemieke begon haar carrière als wetenschappelijk onderzoeker bij SWOCC. In 2004 maakte ze de switch naar de media. Ze... Lees verder
Abovo Maxlead - 500x500_3 (1)

Abovo Maxlead lanceert AM Media.tech: Eigen technologie om campagnes te optimaliseren

Abovo Maxlead lanceert per januari 2023 technologie-tak AM Media.tech. Het is daarmee het nieuwste label van de media- en performancemarketing bureaugroep. Door middel van data en (eigen) ontwikkelde technologie staat AM Media.tech de adverteerder bij in elke fase van de customer journey.   Met de verkregen data voorziet het team haar eigen specialisten van de... Lees verder
Abovo Maxlead - wabol-500×500-1

Interview Willem-Albert Bol over werken voor merken met lef

Marketing report spreekt met Willem-Albert over Abovo Maxlead en het werken voor merken die lef hebben en lokaal adverteren via AM Local. Willem-Albert: ”We werken graag voor wat we de uitdagers noemen. Niet de ABN Amro’s en Unilevers van deze wereld, maar liever de Basic-Fits en ALDI’s – merken die lef hebben. Dat uit zich... Lees verder
Abovo Maxlead - 22_999217 500×500 Visual pb

Abovo Maxlead breidt uit met nieuwe ervaren collega’s

Deze maand zijn bij Abovo Maxlead vijf nieuwe medior en senior collega’s van start gegaan. Ruud Wunderlich, Jorgen de Vries, Marc Thierrij, Ibro Karahasanovic en Roos de Boer. Deze professionals gaan ieder op hun eigen vakgebied bijdragen aan de groei van Abovo Maxlead.  Ruud Wunderlich (57) is 1 december gestart als Strateeg bij Abovo Media. ... Lees verder