Een plek aan tafel van de TikTok Advisory Board
TikTok kiest uit legio bedrijven Abovo Maxlead als een van de twaalf marketingbureaus die plaats mogen nemen in de Advisory Board van het platform. Deze groep bedrijven heeft zich al sinds de lancering van het advertentieplatform op TikTok bewezen als zijnde experts op het platform.
Tezamen met de andere elf bureaus worden wij regelmatig uitgenodigd voor vergaderingen waar vraagstukken, aangegeven vanuit TikTok, worden behandeld. ‘’Ondanks dat veel social media platformen de mening van hun (grotere) adverteerders zeer op prijs stellen, is dit de eerste keer dat wij op Europese schaal mogen meedenken met het platform zelf.’’ geeft Tim Dijkman aan, Product Lead Social Media bij Abovo Maxlead.
Als onderdeel van deze groep krijgen we maandelijks onder andere vragenlijsten doorgestuurd om onze mening te geven. Daarnaast krijgen we toegang tot nieuwe features op het platform die nog niet beschikbaar zijn voor andere adverteerders. Deze toegang tot nieuwe functies is voor ons als bedrijf een belangrijke (dan wel tijdelijke) USP. Voornamelijk door de toegang tot de nieuwste beta features maakt ons een sterke speler binnen de TikTok advertentiemarkt.
“We voelen ons zeer vereerd om onderdeel te mogen zijn van dit selecte gezelschap. Waar andere platformen hun connectie met agencies lijken te verminderen, waardeert TikTok de input vanuit onze branche juist heel erg. Onderdeel zijn van deze Advisory Board is wat ons betreft dan ook een groot genoegen!” – Tim Dijkman, Lead Social Media bij Abovo Maxlead.