Abovo Maxlead groeit door met ervaren vakgenoten
Deze maand zijn bij Abovo Maxlead vijf nieuwe senior collega’s gestart: Erwin Blokker, Florien Mutsaars, Daan Jongen, Caterina Spallicci en Linda Ernst. Bij Abovo Maxlead werken 230 professionals. De nieuwe collega’s gaan bijdragen aan de groei van het bedrijf.
Erwin Blokker (35 jaar) is gestart als Head of Outdoor. In deze rol zal hij zowel klanten van Abovo Media bedienen als gaan starten met een nieuw op te richten onafhankelijke outdoor label. De passie voor outdoor ontwikkelde hij toen hij aan het begin van zijn carrière aan de slag ging bij Kinetic (GroupM) als OOH Media Consultant. In 2017 stapte hij over naar Mediaxplain. Meest recent werkte hij bij dentsu.
Florien Mutsaars (38 jaar) wordt Client Service Manager bij Abovo Media. Zij gaat binnen het account team diverse nieuwe grote klanten begeleiden. Zij heeft eerder gewerkt in diverse commerciële, brand partnership en ecommerce rollen bij LINDA., Emesa, Talpa, RTL en Sanoma.
Daan Jongen (31 jaar) sluit zich aan bij het nieuwe content label van Abovo Maxlead. Samen met andere nieuwkomers Thijs van Dijk en Daniel Kok gaat hij daar als Lead Content & Creatie bouwen aan de nieuwe unit. Hij komt over van N=Content (N=5) waar hij Social Lead was. Eerder werkte hij als creatief bij Brand Studio van DPG Media. Daarvoor was hij contentmaker bij Talpa Radio, BNNVARA en NOS.
Caterina Spallicci (36 jaar) is ook bij het nieuwe content label gestart als Lead Consultant Content Marketing. Zij wordt verantwoordelijk voor customer journey strategieën. Zij heeft gewerkt bij IBM en 15 jaar bij NEN (Stichting Koninklijk Nederlands Normalisatie Instituut) in diverse marketing rollen.
Linda Ernst (35 jaar) wordt Lead Consultant SEA bij Maxlead. Zij heeft eerder gewerkt als online marketeer aan klantzijde bij O’Neill, Protest Sportswear en meest recent bij Bever. Ook heeft zij met haar Duitse achtergrond online marketing ervaring opgedaan aan bureauzijde bij Dexport, die zich op de Duitse markt richt. Daarnaast heeft ze veel gereisd en ook in het buitenland in verschillende marketing rollen gewerkt, zoals in Kenia voor Stichting Mago.
Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “Het is evident dat alle partijen in de markt vechten om de beste mensen. Ik ben trots dat wij deze vijf eigenzinnige professionals hebben weten binnen te halen. Zij gaan ieder met hun eigen profiel helpen om onze diverse ambities te gaan realiseren. Erwin gaat onze kennis en kunde op het medium outdoor naar hoger niveau trekken. Daan en Caterina zullen onze content nog beter laten landen. Florien en Linda gaan ons account en SEA team versterken. Succes van een adviseur is echt afhankelijk van de kwaliteit van de mensen die er werken. Naast onze eigen toppers houden wij plek voor het juiste verse bloed.”