Maurice Kaan

Head of Paid Search bij Maxlead

 

De rol van de online marketeer verandert

Hoe ziet de online marketeer er anno 2022 uit? Wat verwachten we van deze functie in de toekomst?

Sinds november 2015 is Maurice werkzaam bij Maxlead. Gestart in de Maxlead Academy als online marketing consultant (SEA). Vanuit die functie gegroeid naar een klantverantwoordelijke rol op onder andere Simpel, Hunter Douglas, NTI en Basic-Fit. Parallel heeft Maurice het SEA vak nooit losgelaten en is sinds oktober 2020 verantwoordelijk voor het SEA team.

De online marketingwereld is vanaf haar ontstaan onderhevig aan verandering. In de recente jaren zien we door AI een versnelling in deze verandering. Wat hebben we zien veranderen in de afgelopen 10 jaar en hoe wordt die rol gevormd voor de komende jaren. Welk type marketeer hebben we hier voor nodig? Antwoorden in een roundtable met het perspectief vanuit Marktplaats (Wicher Schapers), Hunter Douglas (Ronald Blok) en Google (Rendal Derksen). Maurice Kaan gaat in gesprek met deze ervaren online marketing managers met een blik vanuit hun eigen ervaring.

 

LinkedIn Maurice Kaan

Abovo Maxlead - 22_965731 AM klantdag Maurice Kaan 500 rgb_V1

Track 4: Business