Yf Brodala

Het hybride internationaal model van Sunweb Group en Abovo Media

Hoewel in-housing in populariteit is toegenomen de laatste jaren, betekent dit niet dat alle adverteerders volledig overschakelen naar interne agencies. Veel adverteerders blijven nog steeds samenwerken met externe bureaus voor specifieke projecten of om gespecialiseerde expertise in te huren. Dat hybride model is de perfecte synergie tussen Sunweb group en Abovo. Aan de hand van de recente Sunweb campagne ‘wij houden van vakantie’ legt Yf uit hoe Sunweb Group samen met Abovo de campagne internationaal uitrolt.

 

Over Yf Brodala

49 jaar, komt uit België, werkt sinds 2015 in Nederland. Is ondertussen een halve Hollander geworden maar woont nog steeds in BE. Doet gevleid mee met de Nederlandse directheid. Gedijt perfect in de ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit. Houdt wel nog steeds het meest van Belgische mayonaise en support nog steeds voor de Rode Duivels. Is zijn media carrière gestart bij MTV Networks, werkte bij SBS en DPG Media en ging daarna aan de slag als strateeg bij diverse reclamebureaus. Bij Sunweb Group maakt hij de marketing cirkel rond en is hij verantwoordelijk voor de communicatie- en mediastrategie voor alle merken in alle actieve landen. Maar bovenal, hij houdt van vakantie.

 Abovo Maxlead - LinkedIn

Abovo Maxlead - Sunweb – Yf Brodala_zw

Strategist Sunweb Group