Tim Zuidgeest

5 neuromarketing-tips om on- en offline te winnen op lange termijn

Waar zit de ‘moment of Truth’ in je video’s? En hoe maak je hier maximaal gebruik van in je ABL campagnes, én BTL? In deze talk leer je deze ‘moments of Truth’ te spotten door in het brein te kijken, én hoe je deze insights kan inzetten voor nog meer impact met je video’s. Uiteraard loop je ook weg met praktische insights om direct je content naar een nieuw – brein – niveau te tillen.

Over Tim Zuidgeest

Geworteld in de consumentenpsychologie, laat Tim verrassende psychologische principes los in het landschap van het wereldwijde web. Gegrepen door inzicht, gedreven door techniek.

Tim is mede-oprichter van Unravel Research, het onderzoeksbureau dat Nederlandse merken helpt een kijkje te nemen in het brein van de consument. Hij schrijft over de laatste ontwikkelingen op het gebied van online conversie en usability, twee vakgebieden die zich bij uitstek lenen voor een psychologische bril.

En soms zet Tim die bril ook even af. Dan is hij een, salsa-dansende, gadget-verkennende en serie-beminnende Westlander.

Abovo Maxlead - LinkedIn

Abovo Maxlead - timzuidgeest-zw (1)
Mede-oprichter Unravel Research