Paul van den Acker & Janske Delmée
Met #SameDream de harten van Nederland veroveren
Vorig jaar heeft DHL Parcel een uniek sponsorconcept omarmd door zich te verbinden aan de Nederlandse nationale vrouwenteams in voetbal, hockey, volleybal en handbal. Onder de noemer #SameDream werken de 4 sportbonden en DHL samen om hun ambities te realiseren. In de presentatie van Paul van den Acker & Janske Delméé hoor je hoe zij gezamenlijk het marktaandeel in de consumentenmarkt de komende jaren aanzienlijk willen vergroten.
Over Janske Delmée
Sinds ruim een jaar aan de slag in het Marketingteam van DHL Parcel als Sponsorship Manager. Zij is verantwoordelijk om samen met de sportbonden door middel van het sponsoren van 4 nationale vrouwenteams DHL dichterbij de Nederlandse consument te brengen. We werken samen aan de #SameDream propositie voor DHL Parcel.
Over Paul van den Acker
Marketeer en merkbouwer. Hij heeft voor mooie merken gewerkt zoals Bavaria, Toyota en Lexus en sinds 1,5 jaar voor DHL Parcel. ”Uitdagend en heel inspirerend om het merk DHL dichterbij de Nederlandse consumenten te brengen.” Gek van sport, actief en op TV, met de Tour de France als uitschieter.

Director Marketing en Communications & Manager Sponsorships DHL Parcel