Jessica Groot & Daan Vrijsen
Strateeg bij Abovo Maxlead & Strategy Director bij Abovo Maxlead
Sterk merk als performance drijver
Jessica Groot is marketingcommunicatie strateeg bij Abovo Maxlead en kent de organisatie al lange tijd. Haar missie is klanten uit te dagen het beste uit hun organisatie te halen op het gebied van marketingcommunicatie en media. Dit doet zij met een kritische blik maar ook met pragmatisch advies waar klanten direct mee aan de slag kunnen.
Daan is als strateeg bij Abovo Maxlead verantwoordelijk voor klanten als Basic-Fit, HG, Lassie en Postcode Loterij. Door zijn ervaringen bij verschillende reclamebureaus is Daan bovenal geïnteresseerd in hoe media en creatie elkaar kunnen versterken en hoe je met een sterk merk de business impact kunt vergroten.
Het model van Les Binet & Peter Field over branding en performance is ongekend populair. Maar klopt het wel wat de heren beweren? En zo ja, hoe pas je dit succesvol toe? Tijdens deze sessie dagen Jessica Groot en Daan Vrijsen het model van Field en Binet uit vanuit het perspectief waarbij een sterk merk daadwerkelijk als performance drijver gaat werken.

Track 3: Media en Performance