Elzemieke Olsthoorn & Daan Jongen

De content paradox: Van fluïde definitie naar succesvolle strategie

Maakt content de marketing ambitie waar? Gaat er te veel budget naar contentproductie? Gaat AI de resultaten van content verbeteren? En vooral: wat ís content eigenlijk en waarvoor zet je het in om hier maximaal effect uit te halen? Abovo Maxlead deed samen met Markteffect onderzoek naar de kijk van marcom professionals op deze content vraagstukken. En hier kwamen verrassende inzichten uit! Tijdens deze sessie lichten Daan en Elzemieke de onderzoeksresultaten toe. Ook geven zij hun kijk op de stellingen en formuleren een definitie van content. Je komt gegarandeerd geïnspireerd en vol energie de zaal uit.

Over Elzemieke Olsthoorn

Elzemieke Olsthoorn werkt niet voor niets al 18 jaar in de media. Bij onder andere Mediahuis, Sanoma en DPG Media heeft ze haar enthousiasme over marketing, onderzoek, campagnes en content kwijt gekund in diverse marketing- en managementfuncties. Sinds dit jaar is ze bij Abovo Maxlead aan de slag gegaan als Head of Content & Marketing, waar ze samen met het team van AM Beyond* creatieve contentconcepten en campagnes ontwikkelt.

Abovo Maxlead - LinkedIn

Over Daan Jongen 

Sinds de oprichting van AM Beyond* is Daan Jongen betrokken en nu ook verantwoordelijk voor alle creatieve concepten die bij het label worden ontwikkeld. Van opvallende campagnes tot de uitrol van brand partnerships: “Ik word gelukkig impactvolle content die van waarde en de moeite waard is voor de consument.”

 Abovo Maxlead - LinkedIn

Abovo Maxlead - Foto’s sprekers klantendag (22)

Head of Content & Marketing AM Beyond* & Product Lead Content & Creative AM Beyond*