Op 29 juni aanstaande organiseren wij onze jaarlijkse Klantendag bij Fort Voordorp in Utrecht. Een marketingmiddag rondom uitdagen. Tijdens deze middag is er veel ruimte voor inspiratie, innovatie en netwerken. Deze middag staat het thema ”Samen scoren, winnen met de juiste aanpak” centraal.
Op deze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag willen wij onze dierbare klanten en relaties met inhoud en kennis belonen. Daarvoor hebben wij meer dan 16 sessies in vier specifieke tracks klaar staan:
- Content & Creatie, over o.a. de Same Dream campagnes door DHL en Neuromarketing door UnRavel;
- Data & Tech, over o.a. de waarde van data: het consumentenperspectief, met sprekers van VIA Nederland en Channable;
- Media & Performance, over o.a. het hybride internationaal model van Sunweb Group en Abovo Media door Sunweb;
- Business, met o.a. topsprekers van Fairphone en Google.
Programma
12.00 – 13.00 uur: Inloop + lunch
13.00 – 13.05 uur: Opening door Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead
13.05 – 13.20 uur: Slim internationaliseren door Martyn Rattle, CEO Local Planet
13.20 – 13.50 uur: Fire-side chat
14.00 – 14.25 uur: Break-out sessie 1
14.30 – 14.55 uur: Break-out sessie 2
15.00 – 15.25 uur: Pauze
15.25 – 15.50 uur: Break-out sessie 3
15.55 – 16.20 uur: Break-out sessie 4
16.30 – 17.00 uur: Key-note spreker
17.00 uur: Netwerkborrel
Sprekers
Content & Creatie

Paul van den Acker & Janske Delmée
Director Marketing en Communications & Manager Sponsorships DHL Parcel
Met #SameDream de harten van Nederland veroveren

Daan Jongen
Lead Concept & Content AM Beyond*
CreAItief – Tips en tricks voor AI als creatie-tool

Elzemieke Olsthoorn
Head of Content en Marketing AM Beyond*
De content paradox: Van fluïde definitie naar succesvolle strategie
Tim Zuidgeest
Mede-oprichter Unravel Research
5 neuromarketing-tips om on- en offline te winnen op lange termijn
Data & Tech

Joost de Jong
Senior Customer Succes Manager Channable
Op schaal adverteren, met behulp van tooling, voor WE Fashion in verschillende landen

Guido Grevink
Juridisch Adviseur VIA Nederland
De Waarde van Data: het Consumentenperspectief

Frank Dalhuisen
Head of Analytics Abovo Maxlead
Building a futureproof Analytics stack
Media & Performance

Yf Brodala
Strategist Sunweb Group
Het hybride internationaal model van Sunweb Group en Abovo Media
Business
Ronald van Harten
Head of Marketing Fairphone
Groei & positieve impact – het kan samen! Introductie van Fairphone
Mieke Jansen
Freelance International Expansion Manager
Heb jij met je bedrijf ook internationale groeiambitie? Mieke neemt je mee in het consumentengedrag van onze buurlanden.
Rob de Boer
Senior Media Consultant Abovo Maxlead
Synergie tussen brand & performance
Locatie
Fort Voordorp in Utrecht is makkelijk bereikbaar met openbaar en eigen vervoer. De locatie is voorzien van een eigen parkeerterrein naast de deur waar je gratis kunt parkeren. Reis je met het openbaar vervoer, dan kan je gebruikmaken van onze pendeldienst vanaf Utrecht Centraal. Mocht je hier gebruik van willen maken dan kun je dat aangeven in het aanmeldformulier of mail naar marketing@abovomaxlead.nl.
Fort Voordorp
Voordorpsedijk 28b
3737 BK Groenekan
De middag sluiten we af met een goede netwerkborrel. Zo heb je even de tijd om met vele andere collega’s uit het vak te spreken over hun uitdagingen. Kortom, een dag die je niet mag missen. Wij zien uit naar jouw komst!
Meld je aan voor de Abovo Maxlead Klantendag 2023
Meld je aan voor onze Klantendag 2023 door het onderstaande formulier in te vullen. Zie je geen formulier? Probeer het nog eens zonder adblocker of stuur een mail aan marketing@abovomaxlead.com.
"*" geeft vereiste velden aan
Blijf op de hoogte
Schrijf je hier in voor onze nieuwsbrief en je krijgt één keer per maand een update over de altijd dynamische ontwikkelingen binnen Abovo Maxlead.
"*" geeft vereiste velden aan