Rick van der Heiden & Rosa Paans

Online Marketeer bij Maxlead & Digital Analytics Consultant bij Maxlead

 

Het einde van third party cookies voor marketingdoeleinden

Rick van der Heiden is Head of Intelligence bij Abovo Maxlead, en werkt al meer dan 20 jaar in de mediabranche. Van reclamebureau, bij adverteerders tot mediabureau. En inmiddels al meer dan 5 jaar bij Abovo Maxlead, als klantadviseur en als verantwoordelijke voor alle data en technologie ontwikkeling binnen Abovo Maxlead en voor haar klanten. Big data vindt Rick niet zo interessant, maar useful data des te meer. Rosa Paans heeft net haar International Analytics Academy afgerond. Ze is enthousiast om een gedeelte hiervan te delen!

Aan het eind van deze sessie begrijp je hoeveel pijn je ondervindt van de cookieless era, wat je kan doen om toch effectief online marketing te bedrijven en wat je moet doen om klaar te zijn voor de komende vijf jaar.

 

LinkedIn Rick van der Heiden

LinkedIn Rosa Spaans

 

Abovo Maxlead - 22_965731 AM klantdag Rick van der Heiden – Rosa Paans 500 rgb_V1

Track 2: Data & Tech