Maureen Karel & Rob de Boer

Social Media Specialist & Media Consultant bij Abovo Media

 

Klantcase Vivera ‘Veganuary’

Acht jaar actief in de media en momenteel werkzaam als Media Consultant bij Abovo Media waarbij Rob de mediastrategie voor een breed scala aan klanten verzorgd.

Maureen is nu ruim 2,5 jaar werkzaam bij Abovo als Social Advertising Specialist en houdt zich vooral bezig met de platformen Facebook/Instagram, TikTok, Pinterest, Snapchat en LinkedIn. Hiervoor heeft ze in verschillende rollen m.b.t. de website en online sales bij Thomas Cook Nederland gewerkt. 

In de verhitte markt van ‘vleesvervangers’ proberen vele spelers hun plekje in het schap en op tafel te verdienen. Hoe bouw je in deze relatief gezien jonge markt aan je merk en laat je de naamsbekendheid stijgen in zowel Nederland, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland? Wij nemen je mee in de Veganuary campagne waar we nieuwe kanalen als TikTok uitlichten en hoe Vivera via ons Local Planet netwerk internationaal kan groeien.

 

LinkedIn Maureen Karel

LinkedIn Rob de Boer

 

Abovo Maxlead - 22_965731 AM klantdag Maureen Karel – Rob de Boer 500 rgb_V1

Track 3: Media en Performance