Hoe wij bijdragen aan ontwikkelingen in het vak
Innoveren is niet alleen ‘sexy’ dingen doen. Investeren in procesmatige tools bespaart tijd en vermindert fouten. Ook daar ondernemen we. Met een inhouse team van 13 developers lanceerden we onze eigen media-procestool Mediavision, waarin onze klanten onder andere real time inzicht hebben in de voortgang en resultaten van hun campagnes.
- Klant: Abovo Maxlead

Onze eigen MediaVision tool

Ja, we hebben een AI-taskforce.
Niet omwille van AI, maar omdat we zien dat de snelheid van ontwikkelingen een dedicated team nodig heeft om voorop te lopen. Zo hebben wij met die kennis het DTP-team van ons creatief content label AM Beyond* omgetoverd tot echte HeyGen-nerds en MidJourney-junkies. Creaties testen we op basis van eyetracking AI-data middels een samenwerking met Neurons. Waarom is dat relevant? Omdat juiste creatie anno nu een van de belangrijkste factoren is van effectiviteit. Niet voor niks dat AM Beyond* 30% in marge is gegroeid.

Wist je dat er meer dan 14.000 marketingtechnologie tools zijn?
En dat dit aantal groeit met 28% per jaar? Het wordt voor bedrijven dus steeds lastiger om de slimste tech- en datakoers te bepalen. Daarom heeft ons techlabel AM Media.tech Purple ontwikkeld: een technologiegedreven Marketing Intelligence ecosysteem. Hierin worden klanten geholpen hun meest relevante media, data & insights en creatie oplossingen te selecteren. Altijd kritisch helpt Purple om marketing en media effectiever te maken.
We hebben liefde voor het vak
Dragen bij in partnerships met organisaties zoals VIA, vakmedia, DDMA, BVA, GVR en vele anderen. Volgens de VIA leveren we zelfs de grootste afvaardiging in jury’s, taskforces en sprekers vanuit één organisatie.