Waarom 2024 voor ons opzienbarend was

Case

2024; het jaar dat het allemaal samen kwam. De steeds meer zichtbare koers heeft ons tot een recordjaar gebracht. Abovo Maxlead is anno nu een volwassen en nog steeds eigenzinnig bureau, buiten de beroemde Amsterdamse bubbel. Vanuit Hoorn en Oegstgeest gaan wij onafhankelijk de strijd aan met gevestigde (en vaak internationaal aangestuurde) mediabureaus. Want met 63 (!) nieuwe klanten als VGZ, Lidl, KFC en Intratuin durven we te zeggen: we staan op de kaart als de challenger.

  • Klant: Abovo Maxlead

2024; het jaar dat we 25 jaar bestaan

In een kwart eeuw zijn we gegroeid van ooit een regionale speler naar het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland. Enerzijds door vast te houden aan Westfriese nuchterheid en ondernemerschap en onze vier kernwaarden te doorleven: lef, kritisch, ondernemend en plezier. Anderzijds door grote slagen te maken in professionalisering en innovatie. Zo lukt het ons steeds beter klanten en jong en senior talent te overtuigen van ons verhaal en aanpak: Abovo Maxlead daagt je uit.

Accepteer advertentie cookies om deze content te zien.

Accepteer advertentie cookies
Abovo Maxlead - 24_1073013-Visual-Persbericht-DASE_1800x800

2024; het jaar van double downen op innovatie

Het is een jaar waarin we hebben ingezet op innovatie en de doorontwikkeling van onze eigen tooling. Zo blijven we investeren in data om onze omzet uit data in de komende 3 jaar te verdubbelen. Daarvoor hebben we dit jaar het data-adviesbureau Dase Analytics overgenomen en verdubbelen we het inhouse team van dataspecialisten.

2024; het jaar van oogsten

Met onze frisse visie op effectieve inzet van media, creatie en performance overtuigen we. We kregen de nummer één ranking van Emerce100 en maar liefst 11 nominaties en 4 gewonnen awards: SponsorRing, Channable Awards, Content Marketing Awards en een SAN-Accent. Op deze site zie je onze vier AMMA-inzendingen.

Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag