Onze duurzame klantrelaties
Uiteindelijk lijken mediabureaus veel op elkaar: dezelfde kennis, dezelfde media, dezelfde soort tooling. Het verschil maak je met mentaliteit. En de onze werpt zijn vruchten af. We wonnen pitch na pitch.
- Klant: Abovo Maxlead

63 nieuwe klanten
Wij houden van challengers
Dit momentum is een weerspiegeling van de tijdgeest waarin lef, eerlijkheid, echte aandacht en no-nonsense mentaliteit onderscheidend is geworden. Wij houden van challengers en diversiteit binnen ons klantportfolio: van de kleine zonwering verkoper tot Lidl, de grootste pitch van het jaar. Met slechts zes vertrekkende klanten blijft de achterdeur grotendeels dicht. De klanttevredenheid blijft hoog met rapportcijfer 8,0 en onze klanten blijven lang loyaal: gemiddeld 8,7 jaar.

En daarmee hebben we écht contact
Naast onze dagelijkse contactmomenten organiseren we tien events met én voor onze klanten. De belangrijkste is misschien wel onze Klantendag waarbij 250 klanten aanwezig zijn om zich te laten inspireren door klantcases, learnings en keynotes als o.a. Eva Jinek en Christian van Thillo. Elk jaar een dag van hoog niveau.
We zijn ook internationaal
En we willen meer. Om te beginnen willen we af van de perceptie dat wij alleen nationaal kunnen helpen. Daarom is verder gebouwd aan internationale samenwerking in het Local Planet Netwerk. We helpen meer dan 25 klanten met hun expansie naar het buitenland. Denk aan Sunweb, Basic-Fit, HG, Corendon of De Koffiejongens. Allemaal uitdagers. Net als wij.

En verkozen als nummer 1 in New Business
Ook willen we verder groeien. Dat lukt nu al met onze business development aanpak, met focus op cross- en upsell bij bestaande klanten. Ons dedicated new business team van vier FTE genereerde €70 miljoen aan new business spend, een sterke stijging ten opzichte van €27 miljoen in 2023. Goed voor een nummer één positie in de ranking van onafhankelijke mediabureaus (bron: COMvergence Campaign Red).
Met een klantwaardering van een 8
“Graag wil ik mijn oprechte waardering uitspreken voor jullie geweldige werk en de plezierige samenwerking. Deze campagne voor ACIBADEM International Medical Center is een mooi toonbeeld van creativiteit en professionaliteit. Ik ben onder de indruk van hoe de campagne naadloos is geïntegreerd over diverse media, van televisie en radio tot sociale platformen. Het was een genoegen om met jullie samen te werken. Op naar de volgende :) ”Koray Yuruk
General Director bij Acibadem IMC
“Sterk kanaal onafhankelijk advies. Abovo Maxlead is ons full funnel mediabureau en verantwoordelijk voor al onze media- en performance inzet.We werken al jaren samen en nog steeds weten ze ons te verrassen en uit te dagen met data gedreven inzichten. Dit maakt ze een volwaardige business partner! ”Erica van Vonderen
CCO Basic-Fit Europe
“Het belang van samenwerken met een bureau is dat je niet tegenover elkaar werkt, maar juist als partners naast elkaar staat. Daarbij weet Abovo Maxlead hoe discount formules werken, waarbij ook scherpte en snelheid noodzakelijk is”Jordi Hillenga
Marketing Manager
“Het is voor ons van belang om te werken met een data & insights gedreven organisatie, waardoor er continue gestuurd wordt op cijfers en niet op onderbuik.Bij Abovo Maxlead zijn we geen nummertje en werken we direct met de decision maker. Naar ons idee komt dit mede door het nuchtere karakter en hun flexibilteit.”Valentijn Rensing
CEO en oprichter
“De total video benadering van Abovo Maxlead is één van de redenen waarom we voor jullie hebben gekozen”Karlijne Bos
Teamlead Merk & Campagne VGZ